Help! Olympische spelen organiseren??!?!

  • Loes

    Ik zit met een groot probleem. We hebben op school de opdracht gekregen om een roeistadion te bouwen (een gedetailleerd ontwerp te maken) in het Westland op de nieuwe waterweg. Ja, echt waar….

    Hoe doe ik dat? Hoe duur is dat dan en wat heb je nodig voor zo'n wedstrijd? Op de KNRB site kan ik niets vinden en de Olympische site is gesloten…Wie kan mij helpen?

  • roeien.pagina.nl

    Ga eens kijken naar de roeibaan (BosBaan) in Amsterdam, of naar de wedstrijdbaan in Groningen.

    Voor een roeibaan heb je water nodig ;). Dus een kanaaltje graven is wel zo fijn denk ik.

    Als het je gaat om het opzetten van een roeiwedstrijd baan op het water, weet ik het zo snel niet.

    Ga dan eens langs bij een roeivereniging bij jou in de buurt, die willen je er vast wel verder mee helpen.

    Voor een overzicht van alle burgerverenigingen bij je in de buurt verwijs ik je naar de pagina http://roeien.startpagina.nl onder de kolom Burger verenigingen of Studenten verenigingen.

    Veel succes!

  • Roeiertje

    Kijk op www.nlroei.nl !

    Daar staan veel meer links naar burger- en studentenverenigingen ;)

    En in Gent is trouwens ook een roeibaan, G. Nachez heet ie ofzo? Nou ja misschien staat het op www.krsg.be.

    Wel handig als je in Z-Nederland woont.