Dolce Amici,

Ik zit met een groot probleem, beste mensen, waar ik jullie raad voor nodig heb.

22 juli j.l. liep ik 's avonds -achterin mijn tuin- met mijn huisvuilcontainer naar de straatkant om hem daar op de bedoelde bestemming te plaatsen. Gezien het feit dat dit een warme zomeravond was liep ik in alleen mijn slip. Dit deed ik wel vaker.

Plotseling snelde mijn Afrikaanse overbuurman mij tegemoet en tot mijn grote verbazing trok hij mij de smalle steeg in. Wat er toen gebeurde ………., ik vind het wel moeilijk te schrijven maar wil op deze serieuze site moet ik mijn verhaal toch kwijt ……………, langdurig ben ik op een grove wijze meerdere malen anaal en oraal gepenetreerd. Dit was zeer pijnlijk. Ik heb niets tegen mannen, maar geen polonaise aan mijn lichaam. Dit ging duidelijk over mijn grenzen.

Ik durfde mij niet te verzetten, gezien Kinoe een geliefde man is in de buurt, en ik bang ben voor een slechte naam. Deze misdadige actie heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. Zowel psychische als lichamelijk voel ik mij verre van goed.

Mijn kring/sluitspier is enorm opgezet en pijnlijk. Ook heb ik een soort korst daar gekregen wat ontzettend jeukt. Op mijn verhemelte zitten pussige blaren, dit gezien de mogelijke slechte hygiëne van Kinoe?!?! Met deze klachten durf ik niet naar mijn (vrouwelijke) huisarts.

Mijn vrouw weet nog niet wat er gebeurt is. Het valt haar wel op dat ik niet normaal kan zitten en dat ik vreemd praat.

Ik wil eigenlijk aangifte doen op het bureau, maar durf dit niet goed. Ben namelijk erg bang niet serieus genomen te worden.

Kan ik op een andere manier aangifte doen, digitaal ofzo???

Help mij, ik weet het niet meer!!!!